Veelgestelde

Vragen

Onze prijzen

Zijn jullie prijzen inclusief of exclusief BTW?
Alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW.

Hoe vraag ik een offerte aan?
Wilt u vooraf duidelijkheid m.b.t. prijs en levering? U kunt een offerte aanvragen via info@gemarko.nl

Zakelijk

Ik heb een klusbedrijf of bouwbedrijf. Kan ik ook zakelijk hout bestellen?
Ja, voor wederverkopers die op regelmatige basis bij ons bestellen hebben wij de optie om een account aan te maken account.

Klachten

Als Gemarko Houthandel hebben wij een naam hoog te houden. Daarom vinden wij het belangrijk dat klachten en verbeterpunten gemeld worden zodat deze kunnen worden opgelost. Heeft u een klacht of een verbeterpunt? Meld dit dan aan de klantenservice via info@gemarko.nl

Maatwerk

Is maatwerk mogelijk?
Ja, wij leveren ook maatwerk zoals bijvoorbeeld overkappingen, schuttingen en schuurtjes etc. Neem contact met ons op voor een offerte.

Uw bestelling

Er ontbreekt iets in mijn bestelling?
Neem via info@voorbeeld-beter.online contact met ons op onder vermelding van uw ordernummer. Wij kunnen dan voor u uitzoeken wat er mis is gegaan en dit op een goede manier voor u oplossen.

Ik heb al besteld maar ben artikelen vergeten of wil mijn bestelling aanpassen?
Neem contact met ons op via e-mail. Wij kijken dan gezamenlijk even wat er mogelijk is.

Ik heb al besteld en ben iets vergeten. Moet ik nogmaals verzendkosten betalen?
Wanneer uw bestelling nog niet verzonden is kunt u nog extra artikelen mee bestellen wanneer deze op voorraad zijn. Bij voorkeur kunt u dit het beste even vooraf telefonisch met ons bespreken. LET OP: Vermeld in het opmerkingen veld het ordernummer van de eerste bestelling.

Ik ben niet tevreden over het geleverde artikel. Wat nu?
Neem via info@voorbeeld-beter.online contact met ons op onder vermelding van uw ordernummer en uw klacht. Wij proberen er dan voor te zorgen dat u alsnog een deugdelijk artikel nageleverd krijgt.

Levertijd

Wat is de levertijd?
Doorgaans proberen wij uw aankoop binnen 10 werkdagen te leveren. Moet er eerder geleverd worden? Neem dan contact met ons op zodat wij kunnen kijken wat wij voor u kunnen betekenen.

Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?
Ja, dit is mogelijk. Plaats uw bestelling in onze webshop en kies voor ‘ik wil graag mijn bestelling afhalen’. Na het plaatsen van deze bestelling nemen wij contact met u op zodra uw bestelling gereed is. Wij hebben veel artikelen op voorraad, maar soms kan het voorkomen dat er een levertijd is. Dit omdat een artikel soms bij een leverancier besteld moet worden. Neem contact op via e-mail wanneer u zekerheid wenst over de levertijd. Geef ook duidelijk aan wanneer u uw bestelling wenst af te halen.

Betaling

Hoe kan ik betalen?
U kunt bij Gemarko Houthandel gebruik maken van verschillende betaalmethodes. U hebt de keuze uit bijvoorbeeld iDEAL, een bankoverschrijving of bij het ophalen van uw bestelling.

Kan ik mijn bestelling eerst ophalen en dan achteraf thuis betalen?
Het is niet mogelijk om uw bestelling eerst af te halen en daarna te betalen middels een bankoverschrijving. Er moet vooraf betaald worden.